PLAYBOY MEDICAL DEVICE


ALAT PENBESARAN, ALAT PEREGANG, ALAT PEMANJANGAN, ALAT PEMBESARAN, SENAMAN PEMBESARAN, SENAMAN PEREGANG, SENAMAN PEMANJANGAN, SENAMAN PEMBESARAN

KOD PRODUK: PMD0001
HARGA: RM199
TEMPAHAN


Wahai Sahabat, anda tentu pernah dengar mengenainya. Dengar sini baik-baik

Anda BOLEH membesarkan zakar mengguna beberapa cara senaman dan teknik yang mudah! Hanya beberapa minit sehari, dan ia bersifat kekal. Ia mungkin sukar untuk dipercayai namun ia benar-benar berkesan. Kaedah ini adalah 100% semulajadi. Bukan alat regangan, pil, minyak atau losyen, dan pastinya bukan pembedahan.


Peralatan ini digunakan oleh pelakon porno antarabangsa dan terbukti dapat membesarkan zakar dari 1-3 inci. Ada yang melaporkan mencapai tambahan sehingga 3.5 inci! Apa yang menarik ialah kebanyakan pelanggan dapat melihat perubahan dalam 2-3 minggu pertama. Kaedah ini adalah 100% semulajadi, selamat dan berkesan. Selain itu doktor-doktor pakar juga mengesyorkan kaedah ini.


Dengan meneruskan pembacaan anda akan pelajari:
Membesarkan zakar anda 1-3 inci atau lebih, secara natural dan berkesan, mengguna senaman dan teknik yang mudah. Bukan hanya memanjang tetapi juga menebalkan zakar anda. Anda AKAN lihat kesan-kesannya secepat 2-3 minggu! Anda juga akan pelajari cara-cara:

  • Mencegah Mati Pucuk (dengan melancarkan aliran darah)
  • Menguatkan ketegangan.
  • Kawal Pancutan Awal.
  • Tingkatkan daya pancutan mani, kepuasan pancutan yang lebih nikmat.
  • Meluruskan zakar yang bengkok.
  • Menjadikan Kepala Zakar seakan-akan cendawan busut.
  • Meningkatkan perjalanan darah agar lancar secara menyeluruh.
  • Teknik agar zakar cepat segar, selepas ejakulasi.
  • Pelajari rahsia seks dan otot "PC MUSCLE"
  • Kekalkan ketegangan agar keras lebih lama dan mantap.
  • Tingkatkan kepuasan pasangan.
  • Mengekalkan kehidupan seks yang sihat.
  • Dan lebih lagi...

Ya benar... Anda BOLEH membesarkan zakar 1-3 inci di rumah, tanpa menggunakan alat-alat dan cara-cara yang pelik!
Ini bukanlah cara membesarkan zakar menggunakan ilmu hitam & sihir. Kaedah dan teknik ini boleh anda lakukan HARI INI. Ia moden, telah dikaji dan terbukti berkesan. Beribu-ribu lelaki seluruh dunia telahpun menggunakan teknik ini dengan keputusan yang memberangsangkan!

TAHUKAH ANDA??
  • Saiz zakar tegang puratanya 5 inci. Lebih 90% lelaki memiliki saiz ini.
  • 85% lelaki tidak boleh melakukan seks lebih dari 3 minit, akibat otot zakar lemah yang tidak pernah dikuatkan.
  • Lelaki akan diserang MATI PUCUK seawal 20 tahun!
  • Kebanyakan lelaki mempunyai aliran darah zakar yang tidak sempurna.
  • Pada umur 29 tahun, 96% lelaki tidak dapat mengekalkan ketegangan zakar, tidak seperti ketika mereka berumur 20 tahun dulu.
  • 98% lelaki MAHU meningkatkan kesihatan zakar, jika mereka tahu caranya.
  • 93% wanita tidaK pernah klimaks ketika seks, dan 76% dari mereka mengaku bahawa mereka bengang dengan prestasi seks pasangan mereka.
  • 99% lelaki memiliki SAIZ zakar kecil, lemah dan tidak bermaya dari yang sepatutnya harus mereka miliki.

FAKTA: Dalam kajiselidik yang dijalankan, 70% wanita tidak berpuashati dengan saiz zakar pasangan masing-masing. (Kajiselidik Playboy secara worldwide pada tahun 1980)

Ini membuktikan bahawa saiz itu penting. Wanita berpendapat lelaki bersaiz zakar besar, lebih memuaskan secara seksual dan lebih berkeupayaan memuaskannya. Secara umumnya lebih besar zakar itu maka lebih permukaan dan kawasan faraj yang boleh diterokai, ini dapat memberangsangkan kawasan-kawasan faraj dengan lebih luas dan lebih dalam dengan sempurna. Ini pastinya disukai oleh ramai wanita. Zakar yang lebih besar dan berotot juga didapati membuatkan ramai wanita akan terpegun dan terpesona apabila terlihat olehnya, dan ini akan menaikkan berahi dan nafsu mereka ketahap paling maksimum!

Peralatan unik berserta teknik berkesan dari kami, memberikan anda INFORMASI secara langkah demi langkah, untuk membina dan membesarkan sel otot zakar. Melatih bahagian sel otot zakar anda, akan membolehkan lebih banyak darah memasukinya kerana ia menjadi semakin besar dan kuat. Sekiranya anda pergi ke Gym setiap hari untuk menguatkan otot tubuh badan, anda akan dapati otot membesar dan kuat bukan? Begitulah halnya dengan zakar anda. Menggunakan teknik senaman kami, dengan kadar yang kerap, anda PASTI akan dapat membina pertumbuhan & kekuatan zakar anda ketahap yang lebih tinggi.

Bersenam dengan kadar yang kerap bukan hanya meningkatkan saiz dan ketegangan, ia juga banyak manfaat lain, ini termasuklah keupayaan zakar untuk memegang lebih banyak darah dan meningkatkan aliran darah, menyebabkan ereksi yang lebih mantap dan kuat. Selepas beberapa minggu bersenam, anda akan dapati efek dari senaman tersebut seperti EREKSI yang lebih padu! Senaman yang kerap juga pastinya akan menonjolkan zakar anda, ketika berenang, bersukan dan ketika berada di bilik tidur!

Manfaat sebenar adalah, ia memberikan KESAN YANG KEKAL. Benar, kesan yang akan anda miliki tidak akan hilang walaupun anda telah berhenti bersenam. Ini adalah kerana, tidak seperti anggota badan yang lain, otot dan sel bahagian zakar tidak mempunyai kebolehan untuk kembali kebentuk asal atau mengecut apabila telah dibesarkan. Apabila bersenam, sel dan organ zakar diregang secara berkala dan ia menjadi lebih besar dan ini akan kekal untuk selamanya.

Semua bentuk senaman adalah mudah untuk dilakukan, selamat dan tidak akan menyebabkan sebarang rasa sakit, sebaliknya, ia amat menyeronokkan. Kaedah ini dilakukan menggunakan alat senaman yang sesuai dan tangan anda, BUKAN pil, BUKAN losyen dan pastinya BUKAN pembedahan.

JANGAN TUNGGU LAGI, JANGAN FIKIR LAGI, MASA BERJALAN TANPA MENUNGGU KITA, PERBAIKI DIRI ANDA SEKARANG UNTUK MENJADI SESEORANG YANG SENTIASA DI SAYANGI DAN DI INGATI SELALU PADA SETIAP MASA. HANYA DIRI SENDIRI YANG MAMPU MENGUBAH DIRI SENDIRI.